De Haagse PRO
De Haagse Hogeschool
Conceptontwikkeling
De Haagse PRO in het kort
Hoe motiveer je werkende professionals om zichzelf opnieuw uit te dagen en te groeien? De Haagse Hogeschool vroeg om een opvallende brand movie voor hun nieuwe PRO-label, een merk dat professionals inspireert om deeltijdstudies te starten. De herkenbare rode kleur van het label speelt subtiel mee, terwijl de focus ligt op het aantrekken van ambitieuze mensen die klaar zijn voor de volgende stap in hun carrière.

Het concept
Het concept voor de brand movie draait om de persoonlijke reis van een doorzetter. De video volgt de symboliek van boulderen – elke greep op de klimwand staat voor een stap dichter bij succes. Deze klim vertegenwoordigt de uitdagingen van een Haagse PRO-student: nieuwsgierigheid, doorzettingsvermogen en focus.
Credits
Opdrachtgever De Haagse Hogeschool | Productiebedrijf PixelX | Producent Lisa vd Burgh | Productie Assistent Elise R. | Regisseur Cem Bek | Creatief Saskia Verleg & Cem Bek | Director of Photography Aron Beijl | Camera Assistent Gijs Bijl | Edit Jan Meij | Licht Jeroen Uriot |



