Wie wil jij
morgen zijn?
Als student kan het soms uitdagend zijn om te bepalen welke studierichting het beste bij je past. De open dag biedt hierin waardevolle ondersteuning. Om dit te illustreren, ontwikkelde we een video die op een creatieve wijze de voordelen van het bezoeken van de open dag toont en die aansluit bij de bestaande campagne 'Morgen is van jou'
Het concept
De video begint met een scène waarin een student overweldigd raakt door de vele studiekeuzes. Vervolgens ontvangt ze een melding met de vraag: "Weet jij al wie je morgen wilt zijn?" Plots bevindt ze zich op de open dag. Hier ontdekt ze geleidelijk wat bij haar persoonlijkheid past en waarin ze wel of niet uitblinkt. Past een opleiding niet bij haar? Swipe! Zo komt ze steeds in een nieuwe ruimte terecht, waardoor ze steeds beter inzicht krijgt in wat bij haar past.
Met deze aanpak willen we op een laagdrempelige manier studenten aanmoedigen om de open dag te bezoeken. Dit helpt hen namelijk bij het maken van een weloverwogen studiekeuze!
Credits
Opdrachtgever De Haagse Hogeschool | Productiebedrijf PixelX | Regie Cem Bek | Creatief Saskia Verleg | Productie Marlies Kuivenhoven | Director of Photography Aron Beijl | Art Direction Saskia Verleg | Edit Gijs Dean Kuijsten